Összes oldalmegjelenítés

2014. január 21., kedd

Tonkatsu szószba pácolt csirkecomb grillezve kókuszos rizzsel

Már tegnap nekiálltam  a mai ebéd főzésének. Lehetne ez egy sokáig készülő étel is, de a végkifejletben maximum 20 perc főzőcskézéssel járt az egész akció. Ez az én nézetemben gyorsan elkészülő ebédnek számít.
Úgy kezdődött, hogy kifiléztem hat csirke alsó combot  (jó étkűek inkább egész combokkal számoljanak), és ezeket az általam kiválasztott tonkatsu szószba (rengeteg változat olvasható a interneten) bepácoltam. Ebben a pácban érleltem másfél napig, majd egy felhevített grillserpenyőben erős tűzön mindkét oldalát megsütöttem kb. 3-3 perc alatt.


Hozzávalók:

  • 6 csirke alsó comb kifilézve

Tonkatsu szószhoz:

  • 1 csésze ketchup
  • 1/2 csésze Worcester-szósz
  • 2 ek gyömbér
  • 2 ek fokhagyma
  • 1/4 csésze nádcukor
  • 1/4 csésze édes fehérbor (mirin helyett használtam)

/ A recept ír még fél csésze szakét is, de én azt kihagytam./

  • 0,5 dl mogyoróolaj (ezt nem írja a recept)



Nincsenek megjegyzések: