Összes oldalmegjelenítés

2014. február 21., péntek

Csirke cacciatore

Mostanában annyi felé futkározok állandóan, hogy alig van időm sütni, főzni. Nem érzem jól tőle magamat. Így újra egy gyors ebédet kellet összeütnöm. csirke nálam mindig ül a hűtőben, gyakran főzök belőle.


Hozzávalók:

  • 3 egész csirkecomb
  • 1/2 csirkemell
  • 3 ek olívaolaj
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 8 levél zsálya
  • 1 szál rozmaring levelei
  • 1 csipet chilipehely
  • frissen őrölt bors ízlés szerint
  • 15 dkg magozott fekete olívabogyó
  • 2 dl fehérbor
  • 2 ek paradicsompüré
  • 40 dkg hámozott paradicsomkonzerv

Elkészítése:

Az olajat felhevítettem kicsit megpirítottam benne a zsályaleveleket, a rozmaringot és a fokhagymát, chilit, majd a csirkehúst addig sütöttem benne, míg kifehéredett. Sóztam, borsoztam, hozzáadtam a paradicsompürét, avval is sütöttem még egy percig, mielőtt felengedtem volna a borral. Forraltam fedő nélkül 2-3 percig, míg elpárolgott az alkoholtartalma, és hozzáöntöttem a paradicsomkonzervet, valamint a kimagozott olívabogyót. Jó negyed órát lefedve kis lángon főztem. Ennyi elég ahhoz, hogy átfőjön a comb.
Főtt makarónival tálaltam.




Nincsenek megjegyzések: