Összes oldalmegjelenítés

2014. március 22., szombat

Retró krumplis tészta

A héten olyan ételeket főztem, amilyeneket zsenge koromban ettem egyszer-egyszer és azóta sem. Krumplis tésztát életemben most főztem másodszor, de a fiam mindig szapul, hogy túl bonyolítom a főzést és "soha" nem főzök egyszerű ételt. Na a héten megkapta. nesze. Először megrökönyödött, hogy ez van enni?- de azért 3 tányérral bevágott belőle (nem ilyen kicsivel).


Hozzávalók: 

  • 1 kg burgonya
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • bors
  • csemege Piros Arany
  • 2-3 ek kacsazsír
  • 0,5 kg nagy kocka tészta

Elkészítése:

A krumplit meghámoztam, vékony kockákra vágtam,sós vízben puhára főztem. Leszűrtem a levét, de kb. 2 dl-nyit hagytam rajta. amiben összetörtem. 
A hagymát felkockáztam, kacsazsíron megpirítottam szalmasárgára. Hozzáadtam egy evőkanálnyi Piros Aranyat, borsoztam és belekevertem az összetört krumplit. 
Közben lobogó, sós vízben megfőztem a tésztát, leszűrtem, átöblítettem és a hagymás krumplihoz adtam. Összekevertem, összemelegítettem őket. 
Ebből a hatalmas adagból legalább hat ember jól lakik. 

Nincsenek megjegyzések: