Összes oldalmegjelenítés

2014. április 7., hétfő

Almás oldalas ciderben sütve

Ír almás fánkot sütöttem, amihez vásároltam pár üveg cidert  

így rögvest bedolgozhattam egy Nigella Lawson recept kiegészítéseként.


Hozzávalók:

  • 8 sertésborda

A páchoz:

  • 1 üveg alma cider
  • 1 idared alma
  • 4 ek juharszirup
  • 2 ek étolaj
  • 2 ek szójaszósz
  • 2 ek worcestershire-szósz
  • 1 csillagánizs
  • 1 rúd fahéj
  • 6 gerezd fokhagyma



  • Maldon só
  • frissen őrölt fekete bors

Elkészítése:

A páchoz valókat összeállítottam. Beledaraboltam a héjas almát is, miután megfosztottam a magházától. Azonnal abba a tepsibe készítettem bele, amiben sütni szándékoztam. Ebbe a pácba fektettem a bordákat és egy napig pácoltam. Majd elővettem, hagytam a pulton, hogy szoba hőmérsékletűre melegedjen. Megsóztam, borsoztam és fóliával letakarva a 200 fokos sütőbe tettem 3/4 órára. Ez alatt az idő alatt megpuhult a hús. Ezután már levettem a fóliát és még 1/2 órát pirítottam a bordákat, meg-megforgatva őket.
Miután kivettem a sütőből, a megmaradt cideres pecsenyelevet és almát összeturmixoltam és máris ízletes mártás vált belőle. Ebbe mártogattuk a borsos, kakukkfüves steak burgonyát.

Nincsenek megjegyzések: