Összes oldalmegjelenítés

2014. április 21., hétfő

Gluténmentes maradékmentő - de nevezhetjük áfonyás kukoricamuffinnak is

Az ebédről maradt polenta egyharmadából készítettem egy kis sütit. Önmagáért nem állnék neki főzőcskézni, de így, hogy készen volt, már csak pár perc törödéssel járt az egész.


Hozzávalók: 

  • polenta (7 dl tej/20 dkg kukoricadara) 1/3 része megfőzve
  • 2 tojás
  • 8 dkg szoba hőmérsékletű vaj
  • 3 dkg gyümölcscukor
  • 1/2 narancs leve
  • 1 csapott tk sütőpor
  • 2 marék áfonya


Elkészítése:

Az áfonya kivételével mindent egy mély tálba dobáltam és adtam nekik a robotgéppel. Mikor homogén masszává vált, belekevertem az áfonyát és 6 muffin formába próbáltam belepasszírozni. Nehezen, de sikerült. 180 fokon 25-30 perc alatt megsültek.
Közben Andi barátnőmre gondolok, aki csak gluténmenteset ehet. Miatta jönnek ezek az ötletek.  Sütöttem neki egy olyan sütit, amiben semmi sincs, amit nem ehet meg. Remélem azért élvezhető.

Nincsenek megjegyzések: