Összes oldalmegjelenítés

2014. április 5., szombat

Indiai bundába bújtatott tőkehal

Ma a halra esett fiam választása. Eszembe jutott a fish&chips a tőkehalról. Azonnal jött a sugallat, hogy índiai ízekkel borítsam be, és kísérletemet siker koronázta, bejött a fiúnál az ötlet.



Hozzávalók: 

  • 1/2 kg tőkehal filé

Bundázáshoz:

  • 1 kk kurkuma
  • 1 kk gyömbér
  • 1 kk char masala
  • 1 kk garam masala
  • 1 kk római kömény
  • 1 kk őrölt koriander mag
  • 4 ek tönkölyliszt + 5 dkg a halak beleforgatására
  • 4 ek író
  • 2 tojásfehérje


  • napraforgó olaj a sütéshez

Elkészítése:

A halfilét szárazra töröltem, megsóztam, Habverővel összekevertem csomómentesre a bundához valókat. A halakat beleforgattam lisztbe, majd bemártottam a sűrű masszába és közepes tűzön a felhevített olajban mindkét oldalát aranybarnára sütöttem.Konyhai törlőn leitattam. Készítettem egy jó ízes tartármártást, avval locsoltam meg. 


Nincsenek megjegyzések: