Összes oldalmegjelenítés

2014. május 17., szombat

Villámgyors sajtos keksz

Ebéd után az én kicsi fiam evett volna még valamit, de gyorsan és sajtos legyen. Ezért mindent beledobáltam a késes aprítóba és forgott is a gép. Még arra sem fordítottam időt, hogy pihentessem a tésztát, hanem azonnal sütöttem ki.


Hozzávalók: 

  • 15 dkg ementáli sajt + 5 dkg a tetejére
  • 15 dkg Rama Vajas íz
  • 25 dkg tejföl
  • 2 tojás sárgája
  • 1 tk só
  • 40 dkg tönkölyliszt


Elkészítése:

A tésztát ketté osztottam, lisztezett deszkán kinyújtottam tepsinyi nagyságúra (33x39 cm), kb 4-5 mm vékonyra és a sodrófa segítségével az egész lapot a tepsibe fektettem. Ott reszeltem rá a sajtot, és derelyevágóval felszabtam. A 200 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem alul-felül sütésen.

Nincsenek megjegyzések: