Összes oldalmegjelenítés

2014. június 2., hétfő

Csokoládétorta liszt nélkül Rachel Allen től

Egy főzős műsorban láttam elkészíteni. Nem mondott ott mennyiségeket, csak bemutatta az egyszerű sütemény elkészítését. Így magamra voltam hagyatkozva az adagokkal, de elég jól sikerült.


Hozzávalók: 22 cm-es tortaformához

  • 10 dkg étcsokoládé
  • 10 dkg vaj
  • 5 dkg gyümölcscukor
  • 5 tojás

A tetejére:

  • 1 púpozott ek cukrozatlan kakaópor
  • 1 narancs reszelt héja

Elkészítése:

Egy lábasban vizet forraltam és a keletkezett gőzben egy keverőtálban megolvasztottam a csokoládét a vajjal.
Egy másik tálban az öt egész tojást és a cukrot addig vertem robotgéppel, míg keményebb hab keletkezett.
Ebbe forgattam a már hűlő vajas csokoládémasszát és egy spatulával belekevertem.
A tortaforma aljára sütőpapírt tettem és az oldalát pedig kivajaztam. Beleöntöttem a tésztát és a 180 fokra előmelegített sütőbe tettem és 20 perc alatt megsütöttem.
Még melegen rászitáltam a kakaót és ráreszeltem a narancs héját.
Ennél egyszerűbb receptet keveset találni.

Nincsenek megjegyzések: