Összes oldalmegjelenítés

2014. július 13., vasárnap

Retro ebéd

Mindig valami újat keresek, de most előjött ez a hangulat. Az igazság az, hogy nem volt kedvem sokat pepecselni az ebéddel, tekintettel arra, hogy folyamatosan költözünk és nincs elég időm a főzésre. Ezért, mielőtt délelőtt elmentünk volna a régi lakást kiüríteni -(ezt tesszük ötödik hete szinte minden nap),- feltettem néhány kisebb krumplit héjában főni sós vízben. Úgy hagytam a vízben, majd indultunk pakolni.
Mikor hazajöttem, csak kivettem a hűtőből hat szép sovány tarját, amit megkentem olajjal, sóztam, borsoztam, megkentem 3 gerezd lereszelt fokhagymával és lefóliázva a 200 fokos sütőbe tettem negyed órára. Közben meghámoztam egy nagy fej lila és egy vörös hagymát, melyeket felszeleteltem és 2 kanál olajon kis sóval és borssal nagy tűzön megpirítottam. Aztán csak beleborítottam a meghámozott, félbe vágott főtt burgonyákat és kicsit összesütöttem.
Mire ez elkészült, levettem a hússzeletekről a fóliát és grill alatt 3 perc alatt kicsit  pirosra sütöttem őket. Majd tálalásnál megkentem mustárral, megszórtam füstölt pirospaprikával és került mellé még egy kis retro szeletelt paradicsom és petrezselyem is.


Hozzávalók: 3 éhes ember részére
A húshoz:

  • 6 nagy szelet tarja
  • bors
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 6 tk mustár
  • 1 tk füstölt paprika
  • 1 nagy paradicsom
  • petrezselyem

A körethez:

  • 6 db  közepes burgonya
  • 2 ek olaj
  • 1 nagy fej lila hagyma
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • bors

Nincsenek megjegyzések: