Összes oldalmegjelenítés

2014. július 13., vasárnap

A VB döntőhöz szurkoló lepénykék

Ma délután láttam Gordon Ramsaytől elkészíteni ezt a TV-nézős, gyorsan elkészíthető falatkákat. Máris fordultam ki a konyhába, mert rajtam ne múljon a szurkolás. Negyed óra alatt kész is volt az egész.

Hozzávalók:
  • 10 dkg liszt
  • 1 tojás
  • 4 ek joghurt (ő tejet használt)
  • 1 kk chilipehely vagy friss chili
  • frissen őrölt bors
  • egy csokor aprított korianderlevél
  • 4 púpozott ek sült hagyma /Lidlben kapható/-(ő újhagymát használt)
  • 330 g-os kukoricakonzerv
  • a sütéshez 2-3 ek olaj

Elkészítése:

A kukoricát lecsepegtettem. A tojást, lisztet, joghurtot és fűszereket összekevertem, majd ebbe beleforgattam a kukoricát és a ropogós hagymát.
Olajat hevítettem és evőkanálnyi lepénykéket szaggattam bele, mindkét oldalát aranybarnára sütöttem.
Míg sült a kukoricás lepény, gyorsan összeütöttem hozzá a guacamolét.
A szurkoláshoz ugyan nem maradt, de ha nincs ötleted a főzéshez, és iőd sem sok, ezt bátran merem ajánlani. Biztos siker.

Nincsenek megjegyzések: