Összes oldalmegjelenítés

2014. július 22., kedd

Zellerchips

A világ legegyszerűbb dolga, ami pillanatok alatt elkészíthető és egy egészséges finom ropogtatni való, egyben remek köret is. Reggel láttam a TV-ben, így azonnal meg is sütöttem. Aki szereti a zellert, nagy bolondja lesz ennek a finomságnak.
 
  • Hozzávalók:
  • 1 nagyobb fej zellergumó
  • 2 ek olívaolaj
  • frissen őrölt bors
  • chilipehely

  • Elkészítése:

    A zellert meghámoztam és vékony szeletekre vágtam. Kezemre öntöttem az olívaolajat és úgy masszíroztam bele a szeletekbe, majd sóztam, borsoztam és kevés chilipelyhet is szórtam rá. Sütőpapírral bélelt tepsiben szétterítettem és grillen 200 fokon 6-8 perc alatt megpirítottam, 
    Legközelebb biztosan nagyobb mennyiséget készítek, mert szinte az egészet azonnal "elkóstolhattam".

Nincsenek megjegyzések: