Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 14., vasárnap

Ananásszal töltött rántott csirkemell

Ez egy igazi retro kaja. Még fiatalon jártam a fiúkkal vacsorázni, és akkor volt ez "trendi" étel. Mivel ott ült a hűtőmben egy érett ananász, valamit kellett vele kezdenem. Nem sokat változtattam a hagyományos recepten, csak megszórtam az ananászt egy kis durvára őrölt fekete - és rózsaborssal és meghintettem egy kis friss chilivel. 


Hozzávalók:

  • 70 dkg csirkemellfilé (egy nagy csirkemell)
  • fél ananász meghámozva, szeletekre vágva
  • 1 tk bors
  • 1 tk rózsabors
  • 1 kis chili

A panírozáshoz:

  • 2 tojás
  • liszt
  • házi zsemlemorzsa
  •  
  • olaj a sütéshez


Elkészítése:

A csirkemellet hosszanti irányban ketté vágtam. Mivel jó vaskos volt, így ez nem okozott gondot. A hús külsejét megsóztam. Egy jókora zsebet vágtam rá. Csak a szélei tartották össze a húst.
Az ananászt meghámoztam, középső, fás részét kimetszettem, szeletekre vágtam.
A borsot mozsárban durvára törtem. A chilit felvágtam, magjait kiszedtem, majd hosszába vékony csíkokra metéltem és azt apró kockákra vágtam. Evvel szórtam meg s hús közepére fejtetett ananászt.

Majd a húst ráhajtottam az ananászra és két fogvájóval összetűztem. Bepaníroztam és közepes tűzön olajban kisütöttem 3-4 perc alatt oldalanként. Konyhai törlőre szedtem, hogy leitassam a felesleges olajat. 
A család rizibizivel ette, én pedig a tegnapról maradt sült hagymás tört krumplival, ami a  tegnapról maradt bbq oldalas körete is volt.

Nincsenek megjegyzések: