Összes oldalmegjelenítés

2016. január 24., vasárnap

Csirke fasírt

Ma egész nap dolgozom, így reggel készítem el az ebédet a családnak, mikor még mindenki az igazak álmát alussza. Nem akarom sajnáltatni magam, hisz az én választásom.
A minap vásároltam bőrös kacsahájat, amit kisütök, így lesz tepertőm és kacsazsírom, amivel, - bár módjával, - de szívesen főzök. De ott volt egy tál tepertő. Finom lett, mint mindig. Hívogató. Sajnos sokszor behívogatott a kamra hűsébe, hogy ott kínálgassa magát és én engedtem a csábításnak. Utálom is magamat miatta, de nem eléggé. Szóval úgy döntöttem, nem elég, ha eldugom az orrunk elől a tepertőt, végezni kell vele minél hamarabb. Persze tudom én, hogy mindenképpen a bendőnkben végzi az álnok, a gaz. Készült belőle gyors tepertős pogácsa fiamnak a versenyre, meg nekünk csak úgy. Még mindig maradt a tálban. Így elszórva mindenbe juttatok egy-egy kis adagot. Így a fasírtba is került egy maréknyi belőle és bizony nem vált hátrányára.


Hozzávalók:
  • 40 dkg csirke combfilé
  • 1 marék sült hagyma (Lidlbe, Aldiba kapható, finom és ropogós)
  • 1 marék kacsatepertő
  • 1 tk fokhagymakrém
  • 1 tk paprikakrém
  • 1 tk sűrített paradicsom
  • 1 tk mustár
  • 1 tk aprított petrezselyem
  • 1 nagy csipet só
  • bors frissen őrölve jó sok
  • 1 tojás
  • 2-3 ek zsemlemorzsa

Elkészítése:
Késes aprítóba mindent beledobáltam és összeaprítottam, majd maroknyi darabokat, ami a tenyeremben elfér, kicsíptem belőle, gombócot formáltam és az aszalt paradicsom olajában közepes lángon megsütöttem őket. Azt is mondhatóm, hogy pazar volt az ízérzés. Mellé egy igen finom kelkáposztafőzeléket főztem (még soha nem sikerült ilyen jóra). Tökéletesen kielégített ez az ebéd. Nem vasárnapi menü, de ez nem is számít.
Merem bárkinek ajánlani a kipróbálását, csalódást ne fog okozni.




Nincsenek megjegyzések: