Összes oldalmegjelenítés

2016. január 16., szombat

Sajtos-túró falatok

Barátnőmet vártam vendégségbe, aki nem eszik kenyeret, süteményt, semmi lisztes dolgot. Hogy mégse csak gyümölccsel múlassuk az időt, kitaláltam ezeket a kis golyókat.



Hozzávalók:

  • 15 dkg tehéntúró
  • 10 dkg natúr krémsajt
  • 5 dkg füstölt sajt reszelve
  • frissen őrölt fekete bors
  • némi friss rozmaringlevél felaprítva



  • 5 dkg Pannónia sajt reszelve a hempergetéshez
  • néhány szál ropi (csak azért is)


Elkészítése:
A füstölt sajtot kis lyukú reszelőn lereszeltem, hozzáadtam a túró, a krémsajtot, borsot és a rozmaringot. Só nem szükséges hozzá, mert a kemény sajtok éppen elég sósak. Villával jól összetörtem, kevertem, majd vizes kézzel kis darabokat csíptem ki, és golyót formáltam belőle, amit a formázás után belehempergettem a reszelt sajtba és egy kis ropi darabot beleszúrtam nyélnek, hogy evésnél azt markolhassuk meg.
Nagyon hamar elfogyott az áru, tehát ízletesnek találtatott.

Nincsenek megjegyzések: