Összes oldalmegjelenítés

2016. február 22., hétfő

Csirkefasírt (90 napos diéta protein nap)

Mindig a családom jár jól, pedig én kezdtem ezt a diétát. A bökkenő csak az, hogy ők nem szeretnének diétázni. Nagyon is belefér a fehérjenapba, ők pedig ezt kapták a csicseriborsó mellé.


Hozzávalók: 

  • 40 dkg csirkemell filé
  • 1 tojássárgája
  • 1 ek sűrített paradicsom
  • 1 tk paprikakrém
  • kevés só (a paprika már sós)
  • bors



  • 2 dl napraforgó olaj a sütéshez


Elkészítése:

Minden hozzávalót a késes aprítóba tettem és nyomtam a gombot. Nem daráltam pépesre, - mert azt nem szeretem, - hanem kicsit darabosra hagytam. 
Egy kis lábasban olajat hevítettem (azért csak kicsiben és nem több olajat, hiszen ezt már nem használom semmire, akkor pedig minek pazarolnék). Közepes tűznél sütöttem a kis, ping-pong labda méretű húsgolyókat, amiből 25 db lett. Mikor kisültek, konyhai törlőre szedtem őket, így leitatva a felesleges olajat. Csekélyke a kalóriája. Bárki bátran eheti.

Nincsenek megjegyzések: