Összes oldalmegjelenítés

2016. március 6., vasárnap

Csokoládé parfé

Persze mindez az én olvasatomban értendő. Drága kis unokahúgomat vártam, mindenféle apró dolgot készítettem,többek között ezt is.



Hozzávalók:
  • 2 dl habtejszín
  • 2 tojás
  • 12,5 dkg 70% kakaótartalmú étcsokoládé
  • 12,5 dkg mascarpone
  • 6 dkg gyümölcscukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 csipet só

Elkészítése:
A tejszínhabot lágy habbá vertem. A tojásokat ketté választottam. A fehérjét félig felvertem, majd a gyümölcscukorral tovább vertem belőle stabil habot. A tojások sárgáját a vaníliával és a mascarponéval kikevertem. A csokoládét vízgőz felett megolvasztottam és az összes anyaggal egy keverőlapáttal óvatosan összeforgattam,hogy ne törjön össze a hab. Mikor homogén lett, egy folpackkal kibélelt őzgerinc formába öntöttem és néhány órára a mélyhűtőbe tettem.

Nincsenek megjegyzések: