Összes oldalmegjelenítés

2016. május 21., szombat

Vacsora 10 perc alatt


Hozzávalók egy egyszemélyes vacsorához:
  • 10 dkg zöld spárga
  • 1 ek vaj
  • 1 tojás
  • 1 csipet só
  • 1 csipet bors frissen őrölve
  • késhegynyi szerecsendió frissen reszelve
  • 1 tk liszt
  • 0,5 dl tej
  • 2 ek reszelt ementáli sajt
Elkészítése:

A vajat egy tapadásmentes serpenyőben felolvasztottam, beledobáltam a megtisztított zsenge spárgát (végeit letördeljük, ahol eltörik, onnantól ehető), sóztam, borsoztam 2-3 percig sütöttem a vajon, majd kiszedtem konyhai törlőre. A serpenyőbe ütöttem a tojást, sóztam, borsoztam és tükörtojást készítettem, aminek a sárgája lágy. Kiemeltem, tányérra tettem. Mellé rakosgattam a spárga szálakat. Továbbra is abba a serpenyőbe szórtam egy teáskanálnyi lisztet, ráreszeltem egy kis szerecsendiót. Amikor színesedni kezdett a liszt, felöntöttem a tejjel, habverővel elkevertem csomómentesre, belereszeltem 2 evőkanálnyi sajtot, s mikor az elolvadt, ráöntöttem a spárgára.
Őszintén, tovább tartott leírni, mint elkészíteni.


Nincsenek megjegyzések: