Összes oldalmegjelenítés

2016. június 18., szombat

Csicseriborsó főzelék csirke tikka masalával

Ezt rendelte ebédre a fiam. Örültem neki, mert egyrészt szeretjük az indiai ízeket, másrészt nagyon gyorsan elkészült.

Hozzávalók:
Csicseriborsó főzelék:
  • 800g csicseriborsó konzerv - 2 üveg (a Lidlben szoktam portugál csicseriborsót venni)
  • 1 nagyobb vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1-2 kanál napraforgóolaj
  • 1 tk őrölt római kömény
  • 1 tk őrölt koriandermag
  • 1 tk őrölt kurkuma
  • 1 tk garam masala
  • 1 tk görögszéna
  • 1 tk himalája só
  • 1 kk frissen őrölt feketebors
  • 2 dk kókusztej
  • 20 dkg hámozott paradicsom

Csirke tikka masala

Elkészítése:

A hagymát felkockáztam, rádobtam a forró olajra, majd mellé szórtam a felaprított fokhagymát és a fűszereket is és együtt pirítottam őket a hagymával. Azonnal isteni illatok terjengtek a konyhába, majd a lakásba is. Ilyenkor szerintem az egész ház tudja, hogy indiai étel rotyog a fazekamban.
Közben a csicseriborsó konzervről leöntöttem a levét (de ez olyan finom, hogy akár az ételhez is adhatjuk - még nem ettem ennél jobb csicseriborsót / és ilyen olcsót sem - ez volt a reklám helye :-))
Szóval ráborítottam a borsót, majd a kókusztejet és a konzerv paradicsomot. Megszórtam görögszénával és lefedtem 10 percre, míg összeértek az ízek. Közben a csirke is elkészült és tálalhattam is.

Nincsenek megjegyzések: