Összes oldalmegjelenítés

2016. június 18., szombat

Almás-áfonyás egyszerű süti

Tegnap hajnalban álmatlanul forgolódtam, néztem a TV-t és ezt a tök egyszerű receptet láttam benne. Mindenki boldog volt, aki evett belőle, hát gondoltam én is teszek egy próbát. Helyes döntés volt.


Hozzávalók:
  • 50 dkg alma nettó
  • 10 dkg áfonya
  • 1 dl szőlőmagolaj
  • 20 dkg finomliszt
  • 7 dkg gyümölcscukor
  • 3 dkg kókuszreszelék
  • 3 dkg dió darálva
  • 1 tk szódabikarbóna
A tetejére:
  • 3 ek mandulapehely
  • 1 ek barnacukor

Elkészítése:
Az almát (3 nagyobb darab) meghámoztam és nagy lyukú reszelőn lereszeltem. A diót közepesen finomra daráltam. Hozzá kevertem a megdarált diót, a kókuszt, a cukrot, lisztet, áfonyát, olajat,és a szódabikarbónát, majd egy sütőpapírral bélelt tepsibe (kb.30x20 cm) simítottam a masszát. A tetejét megszórtam egy kevés nádcukorral és némi mandulapehellyel és máris ment a 180 fokra előmelegített sütőbe. Alul-felül sütésen úgy 35 perc alatt készült el.

Nincsenek megjegyzések: