Összes oldalmegjelenítés

2018. augusztus 14., kedd

Céklalevél saláta

Tegnap a barátainknál jártunk látogatóban, kiknek is igen szép veteményeskertjük van. Kaptam gyönyörű céklát és jó tanácsot, hogy a levelét se dobjuk el, hiszen pont olyan értékes, mint a cékla.
Így ma ez lett a reggelim. Mondhatom elégséges és finom volt.

Hozzávalók:


  • két marék friss céklalevél a szára nélkül
  • 1 tk méz
  • 1 tk magos mustár
  • 1 tk repceolaj
  • 1 narancs kifilézett gerezdjei
  • a maradék narancslé kifacsarva
  • frissen őrölt bors ízlés szerint (nálam kicsit több)


Elkészítés:

A céklaleveleket folyóvíz alatt lemostam, megszárítottam konyhai törlőn, majd vékonyra felcsíkoztam. Egy tálba összekevertem az öntetet, beleforgattam a levélcsíkokat, megszórtam a narancs gerezdekkel, egy gyors fotó és már faltam is. 
Nagyon kellemesen, enyhén savanykás, minimálisan kesernyés ízűek a levelek.  Tökéletes.


Nincsenek megjegyzések: