Összes oldalmegjelenítés

2012. október 18., csütörtök

Expressz tízórai

Reggel 7:00, a konyhába sertepertélek és bevillan, hogy elfogyott a kenyér, pedig a fiam húsz perc múlva indul az iskolába. Mit lehet most tenni? Szaladjak a közértbe zsemléért? Én??? Na olyan nincs.
Vizit a hűtőben, mákom van. Előre kinyújtott leveles tészta, borjú párizsi, sajt dögivel. Begyújtottam a sütőt 200 oC-ra hőlégkeverésen.
Kitekertem a tésztát, kivágtam 13 cm átmérőjű derelyevágóval, rádobtam a párizsit és a sajtot, összenyomtam a formát. Egy kis tojást feltörtem, hozzákevertem egy evőkanálnyi tejfölt, gyors kavarás, tészták megkenése.


Már repültek is a sütőbe 12-13 percre. Fotó, dupla szalvéta, zacskó, gyerek mehet az iskolába. Garantáltan ízleni fog és jól lakik fél napra.


Ennyi.

Nincsenek megjegyzések: