Összes oldalmegjelenítés

2012. november 28., szerda

Tejszínes kivileves

Fiam nagyon szereti, egyébként nem vagyunk levesesek. Hetek telnek el nálunk leves nélkül.

Hozzávalók:
50-60 dkg kivi
1 nagy piros alma
8 dkg gyümölcscukor
1 l víz
2 dl 30 %-os tejszín
1 tk fahéj, 
1 tk rózsabors
1 csipet szegfűszeg
1/2 citrom reszelt héja
1/2 csomag (40 g) nem főzős vaníliapuding

Tetejére:
kiviszelet, mandulaszelet (esetleg tejszínhab)

Elkészítése:
A kiviket és az almát megpucoltam, felszeleteltem, feltettem főzni a vízzel. Hozzáadtam a gyümölcscukrot, és a fűszereket, néhány percig főztem. Beleöntöttem a tejszínt és botmixerrel összedolgoztam, elzártam a lángot. Beleöntöttem a pudingport, még egyszer megkevertem a botmixerrel és békén hagytam. Langyosan is lehet fogyasztani most télen, de nyáron hidegen a legfinomabb.


Nincsenek megjegyzések: