Összes oldalmegjelenítés

2013. május 19., vasárnap

Narancsos kivileves

Valami könnyű levest szerettem volna, amit a fiam is szívesen eszik. A kivileves mindig bejön neki. Gondoltam megbolondítom egy kis naranccsal. Nagyon finom lett.



Hozzávalók:
  • 70 dkg kivi 
  • 30 dkg alma
  • 2 közepes narancs leve
  • 5 dkg gyümölcscukor
  • 1 tk fahéj
  • 1 tk vaníliakivonat
  • 2 ek vanília pudingpor
  • 2 dl joghurt
  • 0,5 l víz

Elkészítése:

A gyümölcsöket megpucoltam, daraboltam cukorral, fahéjjal, vaníliával felforraltam. Botmixerrel összetörtem. Beleöntöttem a narancs kifacsart levét. A joghurtot elkevertem a vaníliapudinggal és folyamatos keverés közben a leveshez adtam, amit visszatettem a tűzhelyre. Megvártam míg felforr és elzártam a lángot.
Igazán üdítő hidegen, melegen.

Nincsenek megjegyzések: