Összes oldalmegjelenítés

2013. június 30., vasárnap

Parmezános tortillachips

Pillanatok alatt elkészíthető ropogtatni való, amiről legalább tudom mi van, így szívesen odaadom a fiamnak. 


Hozzávalók: 
A tésztához:

  • 15 dkg BL-80 kenyérliszt
  • 8 dkg kukoricaliszt
  • 7 dkg burgonyapehely
  • 8 dkg vaj
  • 1 kk chilipehely
  • 1 kk frissen őrölt bors
  • 1 tk só
  • 1 tk sütőpor
  • 2 dl meleg víz 


Tetejére:

  • frissen reszelt parmezán sajt


Elkészítése:

Robotgépben összegyúrtam a tésztához valókat és folpackba csomagolva fél órára a hűtőbe tettem hűlni.
A pihentetett tésztát néhy részre osztottam, alaposan lisztezett deszkán téglalap alakúra nyújtottam kb 1 mm vékonyra és a nyújtófa segítségével a tepsibe fektettem. Derelyevágóval háromszögekre vágtam. Parmezánt reszeltem a tetejére és a forró, 200 fokra előmelegített sütőbe tettem hőlégkeverésen. Nagyjából 5 perc alatt megsültek. Nagyon vigyázni kell, mert ilyen magas hőn pillanatok alatt megéghet.
Kíérőnek ezt a mártogatóst felhígítottam ketchuppel és 2 kanál Worchestershir szósszal.
Na erről is lemaradtak a fiam haverjai, mi pedig növelhettük kicsit vele a körfogatunkat. Sebaj, letúrázzuk.

Nincsenek megjegyzések: