Összes oldalmegjelenítés

2013. július 25., csütörtök

Ázsiai saláta

Kis kalóriájú étkeket próbálok fogyasztani, mert mikor szeretne az ember nádszál lenni, ha nem nyáron. Én viszont egy egész nádas vagyok jelenleg, tehát próbálkozom.


Hozzávalók:
  • 30 dkg új káposzta
  • 2 szál újhagyma
  • 1/2-1 kígyóuborka
  • 2 szál szárzeller
Dresszinghez:
  • 2  ek szőlőmagolaj
  • 2 ek édes chiliszósz
  • 1 tk pálmacukor
  • 1 citrom leve és reszelt héja
  • 1 lime leve és reszelt héja
  • 1 ek Worchestershire szósz
  • 1 ek szójaszósz
  • 1 tk őrölt koriander
  • 1 marék aprított korianderlevél
  • 1 csipet só
  • 1 ek chia mag
 
Elkészítése:
 
A zöldségeket hajszálvékonyra szeleteltem és összekevertem egy tálban. Egy pohárba összeöntögettem a dresszing hozzávalóit, megkevertem és nyakon öntöttem vele a salátát. Átforgattam, hogy mindenhova jusson és a hűtőbe tettem, hogy összeérjenek az ízek. 
Ez a mennyiség egész napra elég. Esetleg este egy kis görögdinnyével kiegészítem és hamarosan istenien fogok kinézni (gondolom én).

Nincsenek megjegyzések: