Összes oldalmegjelenítés

2013. október 31., csütörtök

Halloweeni muffinok

Gyorsan elkészíthető, mégis megfelelően jelzi az alkalmat. Mindjárt másképpen eszi az ember, ha kis figurák vigyorognak, vagy vicsorognak rá. Főleg a gyerekek. Vettem a Lidlben muffinformát, gyorsan ki is próbáltam. Így legalább a tököt is apránként elhasználom, nem szomorkodik a polcomon.


Hozzávalók: 
  • 30 dkg nyers sütőtök
  • 2 tojás
  • 15 dkg Xukor zero
  • 1 tk őrölt zöld  kardamom mag
  • 1 tk fahéj
  • 1 csipet só
  • 1 fél vaníliarúd kikapart magjai
  • 10 dkg vaj
  • 1 sütőpor
  • 15 dkg tönköly fehér liszt

Festéshez:
  • fekete Wilton festék

Elkészítése:

Nem sokat teketóriáztam, a tököt késes darálóban ledaráltam és a többi anyagot is hozzáadva pillanatok alatt összekevertem a tésztát. Kimértem a muffin formákba és 180 fokra előmelegített sütőben hőlégkeverésen 20 perc alatt megsütöttem.
Elég lágy volt a tészta, ezért a formában hagytam kihűlni, aztán szedtem ki őket. Így is elég necces volt, hogy letörik-e belőlük. Itt egy kis kooprodukció következett, mert a festést férjem vállalta be, nekem ehhez nincs türelmem. A siker onnan volt mérhető, hogy pillanatok alatt elfogyott az összes.


Nincsenek megjegyzések: