Összes oldalmegjelenítés

2013. november 1., péntek

Szellemes tápióka puding

Már csak makacsságból kezdtem neki. A múltkor kipróbáltam,  de nem tudtam melyik leírás a megfelelő és sajnos Mrs Lipton sem mesélte el soha, miként is főzi a kitűnő tápióka pudingját.
Nekiláttam, ahogy olvastam. Már a múltkor is megállapítottam, hogy talán nem jó nagyságú gyöngyöt vettem, mert nekem sem így, sem úgy nem maradtak egyben a szemek. Sebaj, amit szerettem volna, azt sikerült elkészítenem.




Hozzávalók: 

  • 8 dkg tápióka gyöngy
  • 8 dkg Xukor zéró
  • 4 dl tej
  • 1 kk vanília kivonat
  • 1 lime leve és reszelt héja


Elkészítése:

A gyöngyöket beáztattam kb. 2 dl hideg vízbe egy órára, majd leszűrtem róla a vizet.
Egy teflon lábasban a tejet, az édesítőszert,  a vaníliát és a lime levét és reszelt héját elkevertem a beáztatott tápiókával és nagyjából 3 percig kevergetve forraltam, míg besűrűsödött. A szilkon szellemformákat hideg vízzel bevizeztem, és beleadagoltam az elkészült pudingot. 2 órára hűtőbe tettem dermedni. 
Férjem is részt vállalt a dologban, mert ő lehelt lelket némi Wilton festékkel a szellemfiókákba.

Én meg megfestettem ezeket a kis tököket sárgára, kedvesem pedig zordabbá varázsolta ezeket is. 


Nincsenek megjegyzések: