Összes oldalmegjelenítés

2013. december 14., szombat

Almás diós kukoricaprósza sárgabaracklekvárral

A Nosaltyn találtam ezt a receptet, s mivel imádom a kukoricadarát, természetesen azonnal nekiláttam a sütésének. Egyszerű paraszti étel volt, de ma is megállja a helyét.



Hozzávalók:

  • 20 dkg kukoricaliszt
  • 2 dl kefir
  • 1 citrom leve és reszelt héja
  • 2 kis tojás
  • 2 ek olaj
  • 2 alma
  • 5 dkg dió durvára törve
  • 1 csipet só
  • 4 dkg gyümölcscukor
  • 1/2 vaníliarúd kikapart magjai
  • 1 tk sütőpor



  • tetejére néhány kanál sárgabaracklekvár


Elkészítése:

Minden hozzávalót (kivéve a lekvárt) keverőtálba mértem és robotgéppel összekevertem. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a masszát és betoltam a 180 fokos sütőbe hőlégkeverésen 20 percre. Mikor már majdnem megsült, kivettem, megkentem vastagon lekvárral és tovább sütöttem még 5 percig. 

Nincsenek megjegyzések: