Összes oldalmegjelenítés

2013. december 2., hétfő

Banános-íros amerikai palacsinta

Ez is az egyik villám meglepetésem a fiamnak egy hétvégi reggelire.


Hozzávalók:

  • 2 közepes tojás
  • 2 nagy banán
  • 15 dkg tönkölyliszt
  • 3 dl író
  • 2 ek gyümölcscukor
  • 2 ek vaj + 2 ek a sütéshez
  • 1 csapott tk sütőpor


Elkészítése:

Mindent egy nagy mérőpohárba dobáltam és robotgéppel összekevertem. Hagytam állni negyed órát, majd egy serpenyőt felhevítettem, teáskanálnyi vajat olvasztottam benne és púpos evőkanálnyi palacsintatészta halmokat tettem bele, melyek szépen elterültek. Amikor elkezdett buborékos lenni, akkor megfordítottam és megsütöttem a másik oldalát is. Kicsit ellágyította a tésztát a sok banán, de így volt finom. Mikor összegyűlt egy kupac, akkor nyakon öntöttem juharsziruppal és vittem a fiamnak. Úgy beszippantotta, mint egy tornádó. Apja hasonlóképpen járt el. Még jó, hogy volt pár csúnyább szeletke, amit megkóstoltam, mert különben sosem tudtam volna meg, milyen a banános palacsinta. Nagyon érdekes, mert olvastam, hogy az elsők nem szépek, viszont minél tovább sütöd, annál szebbek lesznek, és ez valóban bevált, pedig már többször próbáltam. 

Nincsenek megjegyzések: