Összes oldalmegjelenítés

2013. december 29., vasárnap

Kevésből nagyszerű

Időnként rám tör a kétségbeesés, hogy mennyi mindent vásárolok és halmozok fel. Ilyenkor mindent felhasználok, ami csak a kezembe akad. Evvel a vacsorával kb. 3-4 percet dolgoztam, elhasználtam hozzá az utolsó darabos dolgokat és még finom is lett. 


Hozzávalók: 

  • 2 közepes krumpli
  • 4 szelet bacon szalonna
  • 2 ek tejföl
  • 6 db koktélparadicsom
  • bors


Elkészítése: innen a képről leolvasható. A krumplit megpucoltam, lemostam, szárazra töröltem, ketté vágtam. Sóztam, borsoztam, rádobtam 1-1 ketté szelt bacont, tetejére egy teáskanálnyi tejfölt csaptam, erre felezett koktélparadicsomokat és máris ment a 200 fokos sütőbe 20 percre. Ebből a mennyiségből degeszre ettem magam. Megnyugodhattam, hogy most aztán nem pazaroltam el semmit. Lehet ezt még cifrázni zöld fűszerekkel, meg sok mindennel, de az enyéim pont feladták a küzdelmet. Ideálisabb lett volna korai uzsonnának és aztán már semmi, de akkor az nem én lennék.

Nincsenek megjegyzések: