Összes oldalmegjelenítés

2014. január 7., kedd

Kókuszos kifli

Gyors kis édességet készítettem a családnak. A férjem ötlete volt a kókuszos süti. Van egy kedvenc receptje, amit időnként megsüt. Így változtattunk rajta és most kis kiflik készültek.


Hozzávalók:
A tésztához:

  • 30 dkg tönköly fehér liszt
  • 20 dkg kókuszreszelék
  • 8 dkg gyümölcscukor
  • 25 dkg Rama vajas íz lágy margarin
  • 2 tojás
  • 1 tk vaníliakivonat
  • 1 tk sütőpor



  • 5 dkg házi vaníliás porcukor a hempergetéshez


Elkészítése:

A tészta hozzávalóit robotgépben összegyúrtam és fóliába csomagolva hűtőbe tettem egy órára. Mikor kivettem, kis diónyi tésztadarabokat csíptem ki belőle és tenyereim közt kis hurkává sodortam, meghajlítottam kifli formájúra és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket. 160 fokra előmelegített sütőben hőlégkeverésen 9-10 perc alatt megsütöttem őket. Még melegen vaníliás porcukorba hempergettem.

Nincsenek megjegyzések: