Összes oldalmegjelenítés

2014. február 21., péntek

Mogyoróvajas palacsinta juharsziruppal

Régen találkoztam már Juci barátnőmmel, de evvel a nem diétás édességgel neki tisztelgek. Biztosan nagyon szeretné ezt a finomságot. 


Hozzávalók:
Palacsintatésztához:

  • 2 nagy tojás
  • 1 - 2 ek cukor
  • 1 csipet só
  • 20 dkg tönköly fehér liszt
  • 0,5 l zsíros tej
  • 2 ek olaj



  • a sütéshez kevés olaj
  • tölteni  mogyoródarabos mogyoróvaj
  • öntetnek juharszirup

Elkészítése:

A palacsintatésztához valókat összekevertem és a hűtőbe tettem 3-4 órára pihenni.
Két sütővel dolgoztam. Megkentem őket egy kávéskanálnyi olajjal és a palacsinták mindkét oldalát aranybarnára sütöttem. Megkentem darabos mogyoróvajjal és nyakon öntöttem juharsziruppal. Nagyon ízlett, de kettőnél többet nem mertem megenni a kalóriák miatt. Legközelebb Jucival fogunk ilyet enni, ez már biztos.

Nincsenek megjegyzések: