Összes oldalmegjelenítés

2014. március 1., szombat

Paradicsomos fehér bab marokkói csirkével

Ez aztán ízorgia volt a javából. Más ízvilág a kettő, de sikerült belőle komplett ebédet készítenem.


Hozzávalók:
A babhoz:

  • 2 ek olaj
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 800 g fehér bab konzerv
  • 1 dl házi BBQ szósz
  • 500 ml sűrű paradicsomszósz
  • 1 tk barna cukor
  • 1 kk só
  • 1 kk bors
  • 1 kk oregánó
  • 1 kk bazsalikom
  • 1 kk rozmaring
  • 1 kk kakukkfű


A csirkéhez:

  • 1 ek olaj
  • 3 egész csirkecomb
  • kevés só
  • frissen őrölt feketebors
  • 2-3 ek arab fűszer

Elkészítése:

A bab ételhez kevés olajon megdinszteltem a felkockázott hagymát, majd a fokhagymát, és hozzáadtam a leöblített, lecsepegtetett babot. Ráöntöttem a BBQ szószt, a paradicsomot és a fűszereket, a cukrot és kis tűzön 10 percig összeforraltam a hozzávalókat.

A csirkecombokat vékonyan beolajoztam, enyhén sóztam, borsoztam, mindkét oldalát alaposan megszórtam ras - el - hanouttal. Lefóliázva a bőrös felével lefelé fordítva 20 percre 200 fokos sütőbe tettem, aztán levettem a fóliát és további 30 percig pirítottam a combot félidőben megfordítva. Olyan omlós lett a csirke, hogy amikor megragadtam a csont végét, hogy kivegyem a tepsiből, simán kicsusszant belőle.



Nincsenek megjegyzések: