Összes oldalmegjelenítés

2014. április 25., péntek

Gluténmentes medvehagymás - sajtos keksz

Bulira azoknak, akik sok ételt nem  fogyaszthatnak érzékenységük miatt finom nasi, bár nem fogyókúrás. Hadarik Rita oldalán találtam. Némi változtatással készítettem el.


Hozzávalók:
  • 125 g kölesliszt
  • 10 g kukoricakeményítő
  • 125 g vaj
  • 225 g ementáli sajt
  • 10 g aprított medvehagyma
  • egy csipet só
  • frissen őrölt tarka bors
  • 1/2 kk szerecsendió
  • 1/2 citrom reszelt héja és leve
Elkészítése:
A kölest megőröltem kávédarálóban, mert lisztem nem volt otthon és összekevertem késes robotgépben az összes többi hozzávalóval. Fél órára hűtőbe tettem, hogy összeérjenek az ízek. Pihentetés után kis diónyi golyókat formáltam belőlük, amiket sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és tenyérrel szétnyomtam. 180 fokosra előmelegített sütőbe tettem 12 percre. Sülés közben aztán a lapocskák még jobban elterültek az olvadó sajt miatt. Megvártam míg kihűlnek, csak utána szedtem ki őket.

Nincsenek megjegyzések: