Összes oldalmegjelenítés

2015. március 15., vasárnap

Aszalt paradicsomos sült hagymás kenyér

Beteg gyermekem táplását elősegítendő sütöttem helyes kis parti bagetteket, hátha jobban esik neki a kenyér. Bejött a számításom.



Hozzávalók 3 kenyérhez:

  • 25 dkg öregtészta
  • 30 dkg tönköly fehérliszt
  • 10 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
  • 10 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt
  • 3 ek kukoricadara
  • 2,5 dl langyos víz
  • 2 ek olívaolaj
  • 2 dkg friss élesztő
  • 3 ek kész sült hagyma ( Aldi, Lidlben kapható)
  • 4 ek aszalt paradicsom csíkokra vágva (Aldiban beszerezhető)
  • 1 ek oregánó
  • 1,5 tk só


Elkészítése:

Nem sokat szórakoztam vele, nem futtattam az élesztőt sem, csak minden hozzávalót robotgép táljába dobáltam és kb. 10 percig dagasztottam, majd 20 percig pihentettem, megint átdagasztottam, majd kb. 40-50 percet kelesztettem letakarva a tálat a konyhapulton. A megkelt tésztát kiborítottam, három részre osztottam. Olajos kézzel hengereket formáltam belőle és a party kenyérformába csúsztattam. Mindkét végét lezárva 20 percig kelesztettem, aztán 180 fokon, hőlégkeverésen 20 perc alatt megsütöttem, A kisfiú meg hamm, bekapta.



Nincsenek megjegyzések: