Összes oldalmegjelenítés

2015. április 26., vasárnap

Rozmaringos kecskesajttal töltött csirkemell

Nagyon finom lágy kecskesajtot vettem. Eszem magában is, vagy néhány szem dióval, körtével, de így a csirkemellbe töltve is isteni falat. Mellé pedig egy finom citromos-rozmaringos túrólepénykét készítettem köretnek.


Hozzávalók: 1 személyre

  • 20 dkg csirkemell filé
  • 3 dkg kecskesajt
  • frissen őrölt bors
  • 1 rozmaring hajtás

A panírozáshoz:

  • 1 ek liszt
  • 1 tojás



  • olaj a sütéshez


Elkészítése: 

A csirkemellben éles késsel jó mély zsebet vágtam. A húst sóztam, borsoztam. A kecskesajtot is megborsoztam és a közepébe nyomtam a rozmaring hajtást.


                          

A sajtot a húszsebbe töltöttem, lisztbe forgattam, tojásba mártottam és forró olajban mindkét oldalát aranybarnára sütöttem. Konyhai törlőn leitattam róla a felesleges olajat.

Nincsenek megjegyzések: