Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 13., vasárnap

Körtés-áfonyás muffin

Sokszor jól jön egy ilyen recept, ha kevés időnk van, de mégis sütnénk valamit. Ha szétnézünk a hűtőben, biztosan ráakadunk olyasmire, amiből ízlésünk szerint megsüthetjük a magunk muffinját. 
Az enyém most ilyen lett:


Hozzávalók: végül is 13 adag lett belőle

  • 20 dkg félfogós liszt
  • 10 dkg vaj
  • 2 tojás
  • 2 dl író
  • 1 tk vaníliakivonat, 1 tk sütőpor
  • 1 csipet só
  • 5 dkg gyümölcscukor



  • 2 közepes vilmoskörte
  • 10 dkg aszalt vörösáfonya


Elkészítése:

A körtéket negyedeltem, magházukat kivágtam, kb, 1x1 cm-es kockára vágtam a gyümölcshúst.
A tésztához valókat egy keverőtálba mértem és robotgéppel kikevertem.
A muffin formák aljába néhány szem áfonyát dobáltam, rá körte kockákat, majd jütt a tészta és még egy réteg gyümölcs.











200 fokon, alul-felül sütésen 23-25 perc alatt megsütöttem.

Ez pedig itt a maradék:


Nincsenek megjegyzések: