Összes oldalmegjelenítés

2015. november 7., szombat

Sörtésztában sült hal wasabi mártással

A minapi villám ebéd/vacsoránk látható itt. Tengernyi dolgom miatt nagyon rá vagyok szorítva a gyorsan elkészíthető étkek előállítására. 




Hozzávalók:
Halhoz:
  • 20 dkg nyers, mélyhűtött sprotni
  • bors
  • ¼ lime leve

Sörtésztához:
  • 1 db  tojás
  • 1 dl  sör
  • 2 púpozott ek tönkölyliszt
  • 1 evőkanál étkezési keményítő
  • 1 csipet só
  • 1 kk  szódabikarbóna

Szószhoz:
1 dl  görög joghurt
2 ek Hellmann's majonéz
1 kávéskanál wasabi krém


Elkészítés
Hal:
A mélyhűtött halakat meglocsoltam egy kis lime lével, sóztam, borsoztam. Míg összeállítottam a tésztát, addig felengedtek a halak dermedtségükből, átjárják őket a fűszerek.
A sörtészta hozzávalóit összekevertem habverővel, sűrű palacsintatésztát kaptam.
Kevés olajat forrósítottam egy kisebb edényben – így praktikusabb, spórolósabb. Amikor már forró volt az olaj, a halakat a sörtésztába mártottam és mindkét oldalukat 1-1 perc alatt megsütöttem. Konyhai törlőre szedve leitattam a felesleges zsiradékot.
Szósz:
A joghurtot, majonézt, wasabi krémet összekevertem kis tálkákban adagoltam a hal mellé.
Kis krumplipürével patkoltam meg a vállalkozást (mert így kívánta a gyermek).


Nincsenek megjegyzések: