Összes oldalmegjelenítés

2013. május 28., kedd

Panzerotti

Tudtam, hogy ennek nagy sikere lesz. A gyerekemnél mindig népszerű a pizza, a lángost is imádja, így ebből csak jó sülhetett ki. Beletettem mindent, amit a hűtőben találtam.


Hozzávalók:
A tésztához:

  • 50 dkg pizzaliszt
  • 2,5 dl meleg víz
  • 1 tk méz
  • 2 dkg friss élesztő
  • 1 tk só
  • 1/2 citrom leve
  • 3 ek olívaolaj


A töltelék:

  • 20 dkg cottage cheese
  • egy marék snidling
  • frissen őrölt fekete bors
  • felkockázott kápia paprika



  • 10 dkg füstölt parasztsonka
  • fokhagymával töltött zöld olívabogyó
  • fekete olívabogyó
  • olajban eltett aszalt paradicsom
  • kapribogyó
  • parmezánsajt
  • kakukkfűágak
  • bazsalikomlevél
  • rozmaringlevél


Elkészítése:
A tésztához a vizet meglangyosítottam, elkevertem a mézzel, belemorzsoltam az élesztőt és felfuttattam. Utána kenyérsütőgépben összegyúrtam az összes hozzávalóval, megkelesztettem. Kevés lisztet hintettem a nyújtódeszkára és kb. 2-3 mm vékonyra kinyújtottam a megkelt tésztát. 11 cm átmérőjű kerek formával köröket vágtam ki. A tészta közepére sonkából, zöldfűszerből, olívabogyóból vagy aszalt paradicsomból kupacot raktam, tetejére parmezán szeletkét tettem, majd a tészta széleit összenyomkodva félkör alakú batyut készítettem. Olajat forrósítottam és abban hirtelen kisütöttem a töltött tésztákat. Minden batyu mást és mást rejtett. Igazi kis surprise ebéd volt. Mindannyian degeszre ettük magunkat. Ebből a mennyiségből 20 db batyu készült, ami kisütve egy hatalmas tál panzerotti.

Nincsenek megjegyzések: