Összes oldalmegjelenítés

2013. június 15., szombat

Zöld fűszeres gnocchi pirított gombával

Készítettem egy gnocchit , aminek a tésztájában is volt rozmaring és kakukkfű, és a mártásában is. Így önmagában is ínycsiklandó étel volt, de gondoltam mellé csapok egy kis gombát.


Hozzávalók: 
  • 2 ek olívaolaj
  • 1 nagy fej lila hagyma csíkokra vágva
  • 30 dkg csiperkegomba
  • 1-2 ág rozmaring 
  • 1 marék kakukkfű
  • frissen őrölt bors
  • 20 dkg koktélparadicsom

Elkészítése:

Az olajon a hagymát erős tűzön pirítottam, míg karamellizálódott. A gombák nem voltak nagyok, ezért csak félbe vágtam a fejeket, nem hámoztam meg. Sóztam, borsoztam, a zöldfűszereket is hozzáadtam és továbbra is erős tűzön sütöttem, majd a koktélparadicsomot is rádobáltam egészben, hogy csak a külseje süljön meg. Az egészet nem tovább, mint 5 percig sütöttem. Isteni lakoma volt evvel a gnocchival.

Nincsenek megjegyzések: