Összes oldalmegjelenítés

2013. július 7., vasárnap

Málnás csokis muffin

A "kisfiam" kora délután ott kódorgott körülöttem és direkt kérdésekkel bombázott: - "Sütöttél ma valamilyen süteményt? " Mondtam, hogy nem. Erre felajánlotta, hogy segít, csak süssek valamit. Mondtam, csak muffin jöhet szóba (bár én nem vagyok nagy híve), de mégis néhány perces munkával pillanatok alatt mást nem nagyon lehet készíteni. Persze elvárás, hogy gyümölcs legyen benne, meg csiki is legyen. Kikaptam a mélyhűtőből egy doboz málnát és már dobáltam is mindent egy tálba. Csak éppen összekevertem a tésztát, kiadagoltam, málnákat nyomtam bele, Beni pedig jól becsokizta. Eközben már felmelegedett a sütő, toltam be a formákat, a fiam pedig már mosogatott. Ha minden ilyen flottul menne. Ez itt közös munkánk gyümülcse, szám szerint 12  darab.


Hozzávalók: 
  • 2 nagy tojás
  • 2 dl natúr joghurt
  • 10 dkg olvasztott vaj
  • 10 dkg cukor
  • 1 ek citromlé
  • 1 tk vanília kivonat
  • 20 dkg tönköly fehér liszt
  • 48 szem málna
  • 1 marék sütés álló étcsoki csepp

Nincsenek megjegyzések: