Összes oldalmegjelenítés

2014. április 29., kedd

Áfonyás amerikai palacsinta

Tegnap láttuk a férjemmel a TV-ben és mindketten megkívántuk. Este már nem álltam neki, mert kevés volt itthon az alapanyag, de ma reggel azonnal "futottam" a frissen gipsztől megfosztott lábammal a piacra.


Hozzávalók:

  • 1 dl tejföl
  • 4 dl író
  • 4 tojás
  • 4 dkg szoba hőmérsékletű vaj + 5-6 dkg a sütéshez
  • 4 ek nyírfacukor
  • 25 dkg tönkölyliszt
  • 25 dkg áfonya
  • 2 csapott tk sütőpor
  • 1/2 citrom reszelt héja

Elkészítése:

A tejfölt, írót, cukrot, puha vajat és a tojást habverővel összekevertem, majd belekevertem a sütőporral elkevert lisztet, végül pedig beleforgattam az áfonyát. Serpenyőben kevés vajat forrósítva egy-egy kisebb merőkanálnyi adagot sütöttem meg, oldalanként 2-2 perc alatt mérsékelt tűzön.

Nincsenek megjegyzések: