Összes oldalmegjelenítés

2015. március 16., hétfő

Citromkrémes - mákos süti

Ezt a süteményt két blogból tettem össze. Forrásaimat nagy élvezettel olvasom.  Mindenki egy kicsit másképp írja le, de a végeredmény egy abbahagyhatatlan finomság. Erre a garancia már a hozzávalókban látható.





Hozzávalók: 
A tésztához:

  • 125 g mascarpone
  • 80 g puha vaj
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1/2 rúd vanília
  • 50 g gyümölcscukor
  • 35 g mák
  • 200 g tönköly fehérliszt
  • 1 kk. szódabikarbóna


A krém:



Elkészítése roppant egyszerű és gyors. A tésztához valókat egykeverőtálban gyorsan összegyúrtam. Enyhén lisztezett munkafelületen kinyújtottam 1/2 cm vékonyra és kiszaggattam a formákat. 170 fokon hőlégkeverésen 12 perc alatt megsütöttem. A tepsiben hagytam kihűlni. Már csak meg kell tölteni evvel az ínycsiklandó finomsággal. Aztán senki ne panaszkodjon, hogy nem tudja abbahagyni! Nekem nem ment.

Nincsenek megjegyzések: