Összes oldalmegjelenítés

2015. május 24., vasárnap

Csirkés quesadilla

Ilyesmi készül, amikor teljesen tanácstalan vagyok a vacsorát illetően és szétnézek a hűtőben, mit tudnék felhasználni. A kalóriája nem vacsorának való, de nálunk ez nem szokott problémát okozni. A probléma másnap reggel a mérlegen keletkezik.


Hozzávalók: 3 fő részére

  • 6 tortilla lap 
  • 3 fél csirkemell
  • bors
  • chilipehely
  • 2 ek olaj
  • 3 szál nagyobb újhagyma
  • 1 nagy kápia paprika
  • 20 dkg koktélparadicsom
  • 1 konzerv csemegekukorica
  • vagy bármi, amit megkívánunk/ találunk
  • 20 dkg reszelt sajt

Elkészítése:

A csirkemelleket sózom, borsozom, - vérmérsékletünkhöz mérve megszórjuk chilipehellyel és minimális olajon vastagfalú serpenyőben oldalanként 5-5 perc alatt átsütöm. A megsült csirkét felszeletelem. Felszelem az újhagymát, a paprikát, a koktélparadicsomot félbe vágom. A kukoricát lecsepegtetem. A sajtot durva lyukú reszelőn lereszelem. Egy tapadásmentes palacsintasütőben készítettem, mert avval tudok a legkönnyebben bánni. A tortilla lapot szárazon beleteszem, míg egy kicsit megpuhul, majd rászórok egy jó adag sajtot, elterítem rajta. A sajtra pakolom a kukoricát, a csirkedarabokat, újhagymát, paprikát, paradicsomot, majd ezt letakarom sajttal, végül egy másik tortilla lappal. Az egészet ügyesen meg is fordítom. Nem egyszerű történet. Bizonyára, ha sokadszor készítem, könnyebben fog menni. Ezt az oldalt is pirítom, míg színesedni kezd. A sajt jótékonyan összetartja a rakományt. Tálra szedem, felszeletelem s már fogyaszthatjuk is. Mellé salátát, guacamolét kínálunk.





Nincsenek megjegyzések: